Children categories
Το στρες που αντιμετωπίζουν οι μονογονεϊκές οικογένειες (0)
Τα τελευταία 20 χρόνια, οι μονογονεϊκές οικογένειες έχουν γίνει ακόμη πιο συνηθισμένες από τη λεγόμενη «πυρηνική οικογένεια» που αποτελείται από μητέρα, πατέρα και παιδιά. Σήμερα βλέπουμε όλα τα είδη μονογονεϊκών οικογενειών: επικεφαλής των μητέρων, με επικεφαλής τους πατέρες, με επικεφαλής τον παππού και γιαγιά να μεγαλώνουν τα εγγόνια τους.
Η ζωή σε μονογονεϊκό νοικοκυριό - αν και είναι συχνή - μπορεί να είναι αρκετά αγχωτική για τον ενήλικα και τα παιδιά. Τα μέλη μπορούν να θεωρούν ότι είναι ιδιαίτερα δύσκολο η οικογένεια να λειτουργήσει όπως μια οικογένεια δύο γονέων. Ο μονογονεϊκός γονέας μπορεί να αισθάνεται βάρος από την ευθύνη να αποφασίζει και να πράττει μόνος φροντίζοντας τα παιδιά, διατηρώντας μια δουλειά και τακτοποιώντας τους λογαριασμούς και τις δουλειές του σπιτιού. Και τυπικά, τα οικονομικά και οι πόροι της οικογένειας μειώνονται δραστικά μετά τη διάλυση των γονέων. Συχνά νιώθει ότι δεν έχει χρόνο και διάθεση για προσωπική ζωή.
Οι μονογονεϊκές οικογένειες αντιμετωπίζουν πολλές άλλες πιέσεις και πιθανές προβληματικές περιοχές τις οποίες η πυρηνική οικογένεια δεν χρειάζεται να αντιμετωπίσει.
Στρες που αντιμετωπίζουν μονογονεϊκές οικογένειες
- Προβλήματα επίσκεψης και φύλαξης.
- Οι συνέπειες της συνεχιζόμενης σύγκρουσης μεταξύ των γονέων.
- Λιγότερη ευκαιρία για τους γονείς και τα παιδιά να περνούν το χρόνο τους μαζί.
- Επιπτώσεις της διάσπασης στην σχολική απόδοση των παιδιών και στις σχέσεις μεταξύ τους.
- Διαταραχές εκτεταμένων οικογενειακών σχέσεων.
- Προβλήματα που προκαλούνται με την είσοδο νέων σχέσεων.
Ο μόνος γονέας μπορεί να βοηθήσει τα μέλη της οικογένειας να αντιμετωπίσουν αυτές τις δυσκολίες μιλώντας μεταξύ τους για τα συναισθήματά τους και να εργαστούν από κοινού για την αντιμετώπιση των προβλημάτων. Η υποστήριξη από φίλους ή άλλα μέλη της οικογένειας μπορεί επίσης να βοηθήσει. Αλλά αν τα μέλη της οικογένειας εξακολουθούν να είναι συγκλονισμένα και αντιμετωπίζουν προβλήματα, ίσως είναι καιρός να συμβουλευτείτε έναν εμπειρογνώμονα.
View items...
Τον Φεβρουαριο ξεκινησε το project "Ο Φασιανος μεσα απο τα δικα μας ματια".
Τομείς αξιολόγησης στην προσχολική ηλικία και Πρώιμη Παρέμβαση
Written by Κλειώ Παπαχρήστου-
Η μάθηση στην προσχολική ηλικία δεν περιορίζεται στην απόκτηση βασικών γνώσεων και στην καλλιέργεια νοητικών ικανοτήτων, αλλά αφορά και την ανάπτυξη δεξιοτήτων σε άλλους τομείς που θεωρούνται καθοριστικοί για όλη τη σχολική πορεία του παιδιού, μέσα κι έξω από το σχολείο ακόμα και για την ενήλικη ζωή. Οι κοινωνικές δεξιότητες, η ανάπτυξη της αυτονομίας, η αυτενέργεια, η αυτορρύθμιση, η διαμόρφωση θετικής εικόνας για τον εαυτό, η ενσυναίσθηση, η αυτοσυγκέντρωση, η ανάπτυξη μεταγνωστικών στρατηγικών, μεταξύ άλλων, θεωρούνται απαραίτητες προϋποθέσεις για την ανταπόκριση του παιδιού σε μαθησιακά ερεθίσματα.
Μέσα στον καθημερινό μαραθώνιο των γονέων να ικανοποιήσουν, να φροντίσουν και να υποστηρίξουν το γνωστικό και εκπαιδευτικό πρόγραμμα των παιδιών, ξεχνούν ή ίσως αγνοούν τη σημαντικότητα του ελεύθερου χρόνου που δικαιούνται και το πόσο ευεργετικός μπορεί να είναι τόσο για τη γνωστική όσο και για την ψυχική και συναισθηματική τους ανάπτυξη.
Ο «καλύτερος φίλος του ανθρώπου» είναι τετράποδος, κουνάει την ουρά του από χαρά, με ένα μόνο βλέμμα και το άγγιγμα του είναι μακράν το καλύτερο αγχολυτικό που έχουμε δοκιμάσει. Όλες οι έρευνες επιβεβαιώνουν την ευεργετική επίδραση που έχει στον άνθρωπο και αποδεικνύουν την όχι τυχαία συμβίωση ανθρώπου και σκύλου.
Η νηπιακή ηλικία η σημαντική –καθοριστική ηλικία στην εξέλιξη του παιδιού
Written by praximathisiH νηπιακή ηλικία ξεκινάει από 3ο , 5ο εως και 6ο ετών και είναι χαρακτηριστική ηλικία στην εξέλιξη του παιδιού.
Είναι το στάδιο, κατά το οποίο φεύγει από την βρεφική ηλικία, όπου ήταν εντελώς εξαρτημένο και επιδιώκει με την είσοδο του στην νηπιακή ηλικία να αποκτήσει περισσότερη αυτονομία.
Σε αυτή την ηλικία υπάρχει ουσιαστική και πλούσια εξέλιξη σ’ όλους τους τομείς, καθοριστική για την αργότερα πορεία του παιδιού.
Εδώ βασικά χαρακτηριστικά:
Μουσική λοιπόν είναι η τέχνη της συναρμολόγησης των ήχων, έτσι που να προκαλείται στον άνθρωπο που τους ακούει το ευχάριστο συναίσθημα. Η συναρμολόγηση των ήχων γίνεται σύμφωνα με ορισμένους νόμους της φυσικής της ψυχολογίας και της αισθητικής.Τα βασικά δομικά στοιχεία της μουσικής είναι τρία:
Η αδελφική σχέση ανάμεσα σε ένα παιδί με αυτισμό και σε ένα παιδί χωρίς αυτισμό είναι ένα θέμα που απασχολεί κάθε οικογένεια που έχει στους κόλπους της κάποιον στο φάσμα από πολύ νωρίς. Καθώς όμως η αδελφική σχέση είναι η μακροβιότερη σε μια οικογένεια, τα αδελφικά ζητήματα διαρκούν καθ όλη τη διάρκεια της ζωής του ατόμου και αλλάζουν ανάλογα με την ηλικία του.
ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΕΠΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ
Written by Κλειώ ΠαπαχρήστουΟ όρος ΔΕΠ-Υ (Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής- Υπερκινητικότητα), προέρχεται από την Αμερική και αναφέρεται σε παιδιά και σε άτομα νεαρής ηλικίας που είναι παρορμητικά, υπερκινητικά και απρόσεκτα σε βαθμό που να επηρεάζεται η κοινωνική και εκπαιδευτική τους επίδοση.
Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες και Προβλήματα Ένταξης στη Σχολική Κοινότητα
Written by ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΑΘΗΈχει διαπιστωθεί ότι η ικανότητα για μάθηση και γνωστικά επιτεύγματα δεν ενυπάρχει στον ίδιο βαθμό σε όλους τους μαθητές, ανεξαρτήτως του κοινωνικού και εκπαιδευτικού περιβάλλοντος που αυτοί βιώνουν (Παπαδάτος,2010).
Οπτική Επικοινωνία στην πράξη: κινούμενα αντικείμενα
Written by ΦΥΤΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣΟι εικόνες πλημμυρίζουν το περιβάλλον μας, είτε απευθύνονται σε προσωπικό επίπεδο, είτε αναφέρονται στον δημόσιο χώρο του βίου μας, με ποικίλες διαφορετικές μορφές και μέσω διάφορων καναλιών επικοινωνίας.